42: идеята

Началото

Параграф 42 е създадена през 2017 г. от трима авторитетни професионалисти в комуникациите – Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов.

Агенцията е част от голямото семейство на The Smarts, което допринася за синергията и допълва богатото портфолио от професионални комуникационни решения.

А защо Параграф 42? Защото винаги търсим ефективни решения и се стремим да даваме отговори на важните въпроси в ПР.

Философия

Вярваме, че комуникациите могат да променят света и бизнеса към по-добро, а също и че тази промяна може да бъде измерена.

Даваме идеи, които надхвърлят очакванията. Обосноваваме ги с анализи и силни аргументи. Заставаме зад позиции, които ще обединяват оценка на ПР кампаниите и предложения за усъвършенстване. Стремим се да постигаме точност и обективност и повече стойност за инвестираните в ПР средства.

Затова в Параграф 42 предоставяме целия спектър от ПР дейности, като сме специализирани в измерването и оценката на ефективността. Именно това ще позволи ПР бюджетите да бъдат по-добре обосновани.

Партньорство с Ketchum

Параграф 42 е предпочитан партньор на глобална комуникационна агенция  Ketchum за България. Това дава достъп до безценно познание и ноу-хау, а от това печелят всички – потребителите, клиентите и ние.

 

ПР УСЛУГИ

Стратегически консултации

Комуникационни кампании

Управление на събития

Връзки с медии

CSR кампании

Кризисни комуникации

Инфлуенсър кампании

Тренинги

ЕКИП

Радослав се занимава с медии и реклама от 20 години насам, повечето от които като творчески директор и управител на рекламни агенции. Доста преди да участва в създаването на The Smarts и на другите агенции в групата, е бил известен и като единият от дуото Замунда Банана Бенд. В биографията му присъстват и една книга, авторски блог и множество сценични изяви.

Гергана е съсобственик и управител на The Smarts, започнала е в рекламния бизнес от 1997 г. и от тогава не го е напускала. Работила е за клиенти от почти всички сфери, а в последните години участва в налагането на агенциите в групата като креативна сила със стратегически заряд.

Александър е един от водещите ПР професионалисти в страната ни, с над 18 години опит в агенции и компании и много реализирани успешни проекти. Преподава в УНСС и в НБУ, бил е два мандата председател на БДВО, има издадени три книги. Спи малко, пише много, и е убеден, че комуникациите са важни за големите промени в бизнеса и обществото.

Пламена има над 8 години практика в сферата на комуникациите. Започва своята кариера като специалист връзки с обществеността, а в последствие я надгражда и с опит в рекламата като акаунт мениджър. Стреми се да намери златната среда както в работата, така и в личния живот и вярва, че в баланса и умереността се крие силата.

Елена има 4 години опит в пиара, през които реализира множество успешни кампании за клиенти в сферата на FMCG, Beauty & Fashion и IT & Tech сектора. Има интерес към дигиталния и инфлуенсър маркетинг. Обича да пие вино и да чете, а понякога просто да пие вино и без да чете.

Пепа има опит като специалист маркетинг и комуникации във FMCG & Retail, фармация, Fashion & Beauty и телекомуникации. Уверено подготвя годишни стратегии за изграждане на имидж и реализиране на продажби. Обича да общува, обича и кучето си – от него е научила, че преди да бъдеш разбран, трябва да се научиш да разбираш.

Пламена е ПР специалист. Работи от година в комуникационната сфера, но вече има опит в реализирането на големи проекти и събития. С чаровна усмивка покорява сърцата на клиентите, а през свободното си време обича да се занимава с нейния сайт, първи по рода си Challenge blog – Marck.bg

Соня е ПР и медиен специалист. Повече от 2 години е в сферата на комуникациите,  а най-близки до нейното сърце са социалните теми. Смята, че ако всеки положи малко усилия, светът ще бъде едно по-добро място. Иначе обича да пътува, да общува с интересни хора и да впуска въображението си в света на фентъзи книги, сериали и игри.

Ивета е мотивирана, упорито-работеща и ентусиазирана личност, която обръща внимание на детайлите и има сериозен опит като част от PR и TV production екипите на най-големите български медии. Тя е била в повече от 25 страни през последните две години и силно вярва, че вътрешното равновесие може да бъде открито чрез изумителни пътешествия.

Адриана има солиден опит от другата страна – именно в медиите. И това определено ѝ помага да изгражда мостове между тях и компаниите. Нейната страст е писането на лайфстайл материали, но смело се впуска в магията на ПР. Макар че е отскоро в тази област, тя приема с ентусиазъм всяко едно предизвикателство.

Елия обича да оставя своя творчески отпечатък върху всеки проект, по който работи. Пътешествията са нейната страст и тя черпи вдъхновение от различни точки на света. Параграф 42 е пристан за нейната буйна натура.

Ефективност

Одити

Проучвания и оценки преди кампания или ПР дейност за постигане на по-добри резултати и повече ефективност.

  • Медиен одит. Изследване на отношението на медиите към компанията и бранша и препоръки за усъвършенстване на комуникацията и посланията за постигане на повече отразявания.
  • Дигитален одит. Изследване на отношението на публиките и инфлуенсърите към дигиталните дейности на компанията и препоръки за усъвършенстване – за по-висока ангажираност.
  • Одит на процесите. Изследване на организацията на работа на ПР специалистите с ПР агенция или подизпълнители и препоръки за оптимизация и по-висока ефективност от сътрудничеството.

Анализи

Измерване и оценка на успеха на кампанията или ПР дейността и публиките, до които е достигнала.

  • Анализ на медийните резултати. Измерване и оценка на успеха на ПР дейностите в медиите – количествени, качествени и съдържателни индикатори, както и бизнес ползи.
  • Анализ на дигиталните резултати. Измерване и оценка на успеха на ПР кампанията или събитието в онлайн каналите – количествени и качествени индикатори, както и бизнес ползи.
  • Анализ на публиките. Профил и характеристики на потребителите, до които е достигнала ПР кампанията или събитието и оценка на поведението им и бизнес ползи.

Индекси

Измерване и оценка на реакциите на потребителите във връзка с кампанията или ПР дейността – поведенчески показатели и бизнес ефекти

  • Индекс на информираността. Показва нивото на информираност (и промяната на информираността) на публиките за компанията, ПР дейността или събитието.
  • Индекс на доверието. Показва доверието (и промяната в доверието) на публиките към компанията или бранда.
  • Индекс на добавената стойност. Показва каква е потенциалната добавена стойност на ПР дейността или кампанията.

 

КЛИЕНТИ

НОВИНИ

виж всички новини

ИКЕА представи нова глобална стратегия за устойчив начин на живот

ИКЕА представи новата си глобална стратегия „За хората и планетата“, чрез която ще вдъхнови и ще даде на хората повече възможности за устойчив начин на живот.   Част от ангажиментите в глобалната стратегия, които трябва да бъдат изпълнени са да бъдат премахнати всички пластмасови продукти за еднократна употреба от гамата на ИКЕА в световен мащаб […]

Несъстоятелностите в България намаляват, а в страните от Централна и Източна Европа се увеличават

Тенденциите в несъстоятелността в страните от Централна и Източна Европа се обръща – след спад от 6% през 2016 г. и от 14% през 2015 г., за 2017 г. тя нараства с 6,4%. Това се случва на фона на подобрената икономическа активност в региона през последните години, когато особено през 2017 г. средният ръст на […]