Добрият ПР работи за дългосрочни резултати.
Знаем как да го направим.
И можем да го измерим.
Параграф 42 е създадена през 2017 г. от трима авторитетни професионалисти в комуникациите – Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов.
Агенцията е част от голямото семейство на The Smarts, което допринася за синергията и допълва богатото портфолио от професионални комуникационни решения.
А защо Параграф 42? Защото винаги търсим ефективни решения и се стремим да даваме отговори на важните въпроси в ПР.
Вярваме, че комуникациите могат да променят света и бизнеса към по-добро, а също и че тази промяна може да бъде измерена.
Даваме идеи, които надхвърлят очакванията. Обосноваваме ги с анализи и силни аргументи. Заставаме зад позиции, които ще обединяват оценка на ПР кампаниите и предложения за усъвършенстване. Стремим се да постигаме точност и обективност и повече стойност за инвестираните в ПР средства.
Затова в Параграф 42 предоставяме целия спектър от ПР дейности, като сме специализирани в измерването и оценката на ефективността. Именно това ще позволи ПР бюджетите да бъдат по-добре обосновани.
Параграф 42 е предпочитан партньор на глобална комуникационна агенция Ketchum за България. Това дава достъп до безценно познание и ноу-хау, а от това печелят всички – потребителите, клиентите и ние.
Стратегически консултации
Комуникационни кампании
Управление на събития
Връзки с медии
CSR кампании
Кризисни комуникации
Инфлуенсър кампании
Employer branding и тренинги
Радослав се занимава с медии и реклама от 20 години насам, повечето от които като творчески директор и управител на рекламни агенции. Доста преди да участва в създаването на The Smarts и на другите агенции в групата, е бил известен и като единият от дуото Замунда Банана Бенд. В биографията му присъстват и една книга, авторски блог и множество сценични изяви.
Гергана е съсобственик и управител на The Smarts, започнала е в рекламния бизнес от 1997 г. и от тогава не го е напускала. Работила е за клиенти от почти всички сфери, а в последните години участва в налагането на агенциите в групата като креативна сила със стратегически заряд.
Александър е един от водещите ПР професионалисти в страната ни, с над 20 години опит в агенции и компании и много реализирани успешни проекти. Преподава в УНСС и в НБУ, бил е два мандата председател на БДВО, има издадени четири книги. Спи малко, пише много, и е убеден, че комуникациите са важни за големите промени в бизнеса и обществото.
Рая е PR професионалист с 15-годишен опит и портфолио от десетки успешни кампании за международни марки от почти всички сфери на бизнеса. Обожава да чете (книги и много списания) и да практикува йога. Намира щастието в малките неща, вярва в позитивното мислене и упорито търси work-life баланса.
Ивета е мотивирана, упорито-работеща и ентусиазирана личност, която обръща внимание на детайлите и има сериозен опит като част от PR екипите на най-големите български медии, както и добре познати PR агенции на българския пазар. Тя е била в много, много държави и силно вярва, че вътрешното равновесие може да бъде открито чрез изумителни пътешествия.
Наталия има над 14 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите. Развива своите професионални умения в управление на проекти, работа в екип, стратегическо планиране и организиране на кампании. Основната мотивация в работата и личния й живот е уважението към хората и разбирането на ценностите им. Нейният начин за почивка е времето, което споделя със семейството и домашните си любимци.
Мария има опит в сферата на PR-а и комуникациите и притежава задълбочени познания в рекламата и дигиталния маркетинг. С желание се гмурка в работата с разнообразни клиенти и с готовност приема новите предизвикателства. В свободното си време обича да прекарва времето си навън сред природата, да пътува и да опознава нови и вълнуващи дестинации.
Петя развива своите умения в областта на комуникациите, като първите й стъпки са в сферата на дигиталния маркетинг. Но по-късно открива влечението си към PR сферата, затова тя смело продължи професионалното си развитие в тази област с усмивка и ентусиазъм. Oбича активния начин на живот и мисли, че човек е най-пълноценен когато спортува и отделя време за себе си.
София е енергична и мотивирана личност, която започва кариерата си като PR специалист от стажантската програма на Параграф 42. Тя винаги се стреми да развива своите умения и да трупа нови допълнителни знания, докато крачи из необятния PR свят. София вярва в силата на креативността при създаването на смислени кампании като средство за доставяне на правилното послание до правилната аудитория – правейки го по човешки начин.
Силвия започва кариерата си като журналист, но бързо открива увлечението си към PR сферата. Обича да съчетава полезното с приятното, като работата й в Параграф 42 е именно такова начинание. Смята, че с известна доза позитивизъм и креативност може да пребори всяко едно предизвикателство. През свободното си време обича да открива нови кътчета по света, а също и да изпробва разнообразни хобита.
Васил има разнообразен опит в неговия професионален път. Желанието му е да се развива в сферата на пиара и комуникациите. Прагматичен, дисциплиниран, той с мисли с различен подход. За него качествената работа се постига с внимание и достатъчно отделено време. Използва предоставените му възможности и ги приема като позитивно предизвикателство. Стреми се към спокойствие, свобода и баланс в живота.
Проучвания и оценки преди кампания или ПР дейност за постигане на по-добри резултати и повече ефективност.
Измерване и оценка на успеха на кампанията или ПР дейността и публиките, до които е достигнала.
Измерване и оценка на реакциите на потребителите във връзка с кампанията или ПР дейността – поведенчески показатели и бизнес ефекти
Ентусиазъм, най-голямата и награждавана брандинг компания в страната ни, влиза в къщата на The Smarts. Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече са рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. За първи път в България брандинг компания става част от комуникационна група. […]
На 22 март, първия петък след настъпването на пролетта, се проведе първият по рода си Ден на Маратонката. Кампанията бе подкрепена от над 250 компании от цяла България, които обуха спортни обувки в офисите си. Целта на Деня на Маратонката бе да мотивира колкото е възможно повече хора да бъдат активни и да спортуват, не само […]