42: идеята

Началото

Параграф 42 е създадена през 2017 г. от трима авторитетни професионалисти в комуникациите – Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов.

Агенцията е част от голямото семейство на The Smarts, което допринася за синергията и допълва богатото портфолио от професионални комуникационни решения.

А защо Параграф 42? Защото винаги търсим ефективни решения и се стремим да даваме отговори на важните въпроси в ПР.

Философия

Вярваме, че комуникациите могат да променят света и бизнеса към по-добро, а също и че тази промяна може да бъде измерена.

Даваме идеи, които надхвърлят очакванията. Обосноваваме ги с анализи и силни аргументи. Заставаме зад позиции, които ще обединяват оценка на ПР кампаниите и предложения за усъвършенстване. Стремим се да постигаме точност и обективност и повече стойност за инвестираните в ПР средства.

Затова в Параграф 42 предоставяме целия спектър от ПР дейности, като сме специализирани в измерването и оценката на ефективността. Именно това ще позволи ПР бюджетите да бъдат по-добре обосновани.

Партньорство с Ketchum

Параграф 42 е предпочитан партньор на глобална комуникационна агенция  Ketchum за България. Това дава достъп до безценно познание и ноу-хау, а от това печелят всички – потребителите, клиентите и ние.

 

ПР УСЛУГИ

Стратегически консултации

Комуникационни кампании

Управление на събития

Връзки с медии

CSR кампании

Кризисни комуникации

Инфлуенсър кампании

Тренинги

ЕКИП

Радослав се занимава с медии и реклама от 20 години насам, повечето от които като творчески директор и управител на рекламни агенции. Доста преди да участва в създаването на The Smarts и на другите агенции в групата, е бил известен и като единият от дуото Замунда Банана Бенд. В биографията му присъстват и една книга, авторски блог и множество сценични изяви.

Гергана е съсобственик и управител на The Smarts, започнала е в рекламния бизнес от 1997 г. и от тогава не го е напускала. Работила е за клиенти от почти всички сфери, а в последните години участва в налагането на агенциите в групата като креативна сила със стратегически заряд.

Александър е един от водещите ПР професионалисти в страната ни, с над 18 години опит в агенции и компании и много реализирани успешни проекти. Преподава в УНСС и в НБУ, бил е два мандата председател на БДВО, има издадени три книги. Спи малко, пише много, и е убеден, че комуникациите са важни за големите промени в бизнеса и обществото.

Пламена има над 8 години практика в сферата на комуникациите. Започва своята кариера като специалист връзки с обществеността, а в последствие я надгражда и с опит в рекламата като акаунт мениджър. Стреми се да намери златната среда както в работата, така и в личния живот и вярва, че в баланса и умереността се крие силата.

Елена има 4 години опит в пиара, през които реализира множество успешни кампании за клиенти в сферата на FMCG, Beauty & Fashion и IT & Tech сектора. Има интерес към дигиталния и инфлуенсър маркетинг. Обича да пие вино и да чете, а понякога просто да пие вино и без да чете.

Пепа има опит като специалист маркетинг и комуникации във FMCG & Retail, фармация, Fashion & Beauty и телекомуникации. Уверено подготвя годишни стратегии за изграждане на имидж и реализиране на продажби. Обича да общува, обича и кучето си – от него е научила, че преди да бъдеш разбран, трябва да се научиш да разбираш.

Пламена е ПР специалист. Работи от година в комуникационната сфера, но вече има опит в реализирането на големи проекти и събития. С чаровна усмивка покорява сърцата на клиентите, а през свободното си време обича да се занимава с нейния сайт, първи по рода си Challenge blog – Marck.bg

Соня е ПР и медиен специалист. Повече от 2 години е в сферата на комуникациите,  а най-близки до нейното сърце са социалните теми. Смята, че ако всеки положи малко усилия, светът ще бъде едно по-добро място. Иначе обича да пътува, да общува с интересни хора и да впуска въображението си в света на фентъзи книги, сериали и игри.

Ивета е мотивирана, упорито-работеща и ентусиазирана личност, която обръща внимание на детайлите и има сериозен опит като част от PR и TV production екипите на най-големите български медии. Тя е била в повече от 25 страни през последните две години и силно вярва, че вътрешното равновесие може да бъде открито чрез изумителни пътешествия.

Адриана има солиден опит от другата страна – именно в медиите. И това определено ѝ помага да изгражда мостове между тях и компаниите. Нейната страст е писането на лайфстайл материали, но смело се впуска в магията на ПР. Макар че е отскоро в тази област, тя приема с ентусиазъм всяко едно предизвикателство.

Елия обича да оставя своя творчески отпечатък върху всеки проект, по който работи. Пътешествията са нейната страст и тя черпи вдъхновение от различни точки на света. Параграф 42 е пристан за нейната буйна натура.

Ефективност

Одити

Проучвания и оценки преди кампания или ПР дейност за постигане на по-добри резултати и повече ефективност.

  • Медиен одит. Изследване на отношението на медиите към компанията и бранша и препоръки за усъвършенстване на комуникацията и посланията за постигане на повече отразявания.
  • Дигитален одит. Изследване на отношението на публиките и инфлуенсърите към дигиталните дейности на компанията и препоръки за усъвършенстване – за по-висока ангажираност.
  • Одит на процесите. Изследване на организацията на работа на ПР специалистите с ПР агенция или подизпълнители и препоръки за оптимизация и по-висока ефективност от сътрудничеството.

Анализи

Измерване и оценка на успеха на кампанията или ПР дейността и публиките, до които е достигнала.

  • Анализ на медийните резултати. Измерване и оценка на успеха на ПР дейностите в медиите – количествени, качествени и съдържателни индикатори, както и бизнес ползи.
  • Анализ на дигиталните резултати. Измерване и оценка на успеха на ПР кампанията или събитието в онлайн каналите – количествени и качествени индикатори, както и бизнес ползи.
  • Анализ на публиките. Профил и характеристики на потребителите, до които е достигнала ПР кампанията или събитието и оценка на поведението им и бизнес ползи.

Индекси

Измерване и оценка на реакциите на потребителите във връзка с кампанията или ПР дейността – поведенчески показатели и бизнес ефекти

  • Индекс на информираността. Показва нивото на информираност (и промяната на информираността) на публиките за компанията, ПР дейността или събитието.
  • Индекс на доверието. Показва доверието (и промяната в доверието) на публиките към компанията или бранда.
  • Индекс на добавената стойност. Показва каква е потенциалната добавена стойност на ПР дейността или кампанията.

 

КЛИЕНТИ

НОВИНИ

виж всички новини

ЗАХАРНИ ЗАВОДИ пуска високо автоматизирана инсталация за етилов алкохол

ЗАХАРНИ ЗАВОДИ, един от големите производители в хранителната индустрия в България, въвежда в експлоатация нова инсталация за производство на етанол. Оборудването е базирано на иновативна технология, а процесите в нея са с много високо ниво на автоматизация.   Благодарение на новата мощност производственият капацитет на компанията ще се увеличи на 60 000 л. етанол дневно […]

Брекзит ще повлияе косвено върху българските компании, а промените в транспорта – пряко

Седмата конференция на Кофас по управление на риска ще се проведе на 18 април, на нея ще бъдат представени и други секторни и странови рискове   Независимо от вота дали Брекзит ще се случи със сделка или без, това ще се отрази съществено върху търговията в Европа, като последиците за България ще бъдат косвени, смятат […]